Racsnik, nyomatékkulcsok és hatjókarok - 1/2
Hajtókar "L" 300mm 1/2" 02173
Csuklós hajtókar 1/2" 375mm 02174
Hajtókar "T" 250mm 1/2" 02176
Csuklós hajtókar 1/2" 450mm 09974
Csuklós hajtókar 1/2" 645mm Asta 12700
Csuklós hajtókar 1/2" 500mm Asta 12698
Csuklós hajtókar 1/2" 600mm Asta 12699
Csuklós hajtókar 1/2" 230mm 09097
Hajtókar „T" 250mm 1/2" HQ 10859
Hajtókar „L“ 250mm 1/2" HQ 10860
Javítókészlet csuklós hajtókarhoz 1/2" 18479
A műhelyben, a garázsban és az autójavító műhelyben egyéb kéziszerszámok mellett racsnis kulcsokra, hajtókarokra és nyomatékkulcsokra lesz szüksége. A minőségi kellékek hozzájárulnak a jobb munkavégzés hatékonyságához és a nagyobb biztonsághoz. Kínálatunkban szereplő termékek tartósak, és a kiváló minőségű anyagoknak köszönhetően ellenállnak a kopásnak és a vegyszereknek.
Nyomatékkulcsok
A nyomatékkulcsokat a csavarok, anyák és egyéb rögzítőelemek meghúzásakor a nyomaték pontos mennyiségére használják. A csavarkulcsok lehetővé teszik egy bizonyos nyomaték pontos beállítását és elérését, amely a csavarok és anyák csatlakoztatásához szükséges. Ez fontos az optimális szilárdság biztosításához, és ahhoz, hogy minimálisra csökkenthessük a kötés túlterhelésének vagy alul feszítésének kockázatát. A kínálatban állítható nyomatékú csavarkulcsokat talál, amelyek értesítik a beállított nyomaték eléréséről. A kulcsokat kiváló minőségű műanyag védőtokban szállítjuk.
Racsnis
A racsnis kulcsok kompakt kialakításúak, így korlátozott helyeken is használhatóak. A racsnis kulcsok forgásirány-változtatással rendelkeznek, ami lehetővé teszi a rögzítőelemek kényelmes meghúzását és lazítását anélkül, hogy a szerszámot el kellene forgatni. A kínálatban speciális teleszkópos racsnis kulcsok is szerepelnek a meghosszabbított racsnikkal együtt.
Hajtókarok
A csavarok meglazítása során nem nélkülözheti a kiváló minőségű hajtókarokat. Kínálatunkban L-alakú és T-alakú hajtókarokat találhat. A csuklós hajtókar a munkaszög beállítási lehetőség szempontjából előnyös és tartós króm-vanádium acélból készült. A racsnis mechanizmus nélküli hajtókarok kevésbé érzékenyek a sérülésekre.